شـهید رجب بیگی: از یک سو حتما بمانیم کـه شـهید آینده شویم و از دیگر سو حتما شـهید شویم که تا آینده بماند . سالن تیراندازی مجازی شهید همدانی افتتاح شد هم حتما امروز شـهید شویم که تا فردا بماند و هم حتما بمانیم که تا فردا شـهید نشود. سالن تیراندازی مجازی شهید همدانی افتتاح شد عجب دردی، سالن تیراندازی مجازی شهید همدانی افتتاح شد چه مـی شد امروز شـهید مـی شدیم .

شـهید فضل الله خودسیـانی: الهی اگر طاعت بسی ندارم درون دوجهان جز توکسی ندارم.خدایـا فضل ترا گران نیست و شکر تورا زبان نیست.خدایـا مگو چه آورده ام کـه درد و دوا نشوم و مپرس چه کرده ام کـه رسوا نشوم

شـهید جعفر جعفری: چشم بصیرت را بگشا، بـه اطراف نظر کن، بـه جهان بیندیش، چه مـی بینی ؟ .... تو بزرگتر از آنی کـه فکر کنی، کل زمـین و آسمان وکرات وکهکشان ها به منظور توست، بعد به قیـامت نظر کن.

شـهید محمد مـهاجری: خدایـا : سالن تیراندازی مجازی شهید همدانی افتتاح شد سرودمان را شنیدی ، انالله و اناالیـه راجعون . خدایـا : آوایمان را شنیدی، لاالله الاالله. پروردگارا، کتابمان قرآن، پیمانمان ایمان، جرممان قیـام، راهمان اسلام، پیشوایمان امام، سلاحمان وحدت.

شـهید ابن یـامـین جهاندار: خدا یـا چه بگویم از آن بسیجی کم سن و سال با این کـه خاک سر و رویش را پوشانده و خستگی و بی خوابی درون چهره اش نمایـان مـی باشد، مـی بینی درون حال عبادت هست و از خدا مـی خواهد ک بـه درگاه د و .

شـهید سید منصور بیـاتیـان: اگر کشته شدم مرا غسل ندهید، چون ننگ استی کـه معلمش، حسین (علیـه السلام) را غسل نداده اند خودش را غسل دهند.

شـهید حسن خاکسار: آنان کـه رفتند کار حسینی د و آنان کـه ماندند حتما کاری زینبی ند وگرنـه یزیدیند .

شـهید ناصر دشتی پور: اضطراب و نگرانی از آینده و تاثر و افسوس بر گذشته از جمله موانعی هستند کـه اگر درون روحی نفوذ نماید عزم و تصمـیمش را درون هم مـی شکند و او را خود باخته و مرعوب مـی سازد..

شـهید محمد سبزی: خدایـا: من شمعم، مـی سوزم که تا راه را روشن کنم، تنـها از تو مـی خواهم کـه وجود مرا تباه نکنی و اجازه دهی که تا آخر بسوزم و خاکستری از وجودم باقی بماند ....

شـهید ابن یـامـین جهاندار: خدا یـا چه بگویم از آن بسیجی کم سن و سال با این کـه خاک سر و رویش را پوشانده و خستگی و بی خوابیـا بـه درگاه خودش قبول کندود لبیک گفته و توسط از خدا بی خبران عراقی بـه شـهادت مـی رسد .

شـهید مـهدی شریعتی: شما ای ملت قهرمان و ای ملت امام تذکر کـه هر مکتبی و هر امتحانی و آزمایشی نـهایتاً کارنامـه ای دارد و معیـارهایی کـه صادق از کاذب بشناسد و مکتب ما مسلمـین نیز چنین است. مکتبمان اسلام عزیز و دروسشت. اما امتحان بسی مشکل هست و جهاد با نفس و قتال با کفر و نفاق است.

شـهید محمد سبزی: خدایـا: من شمعم، مـی سوزم که تا راه را روشن کنم، تنـها از تو مـی خواهم کـه وجود مرا تباه نکنی و اجازه دهی که تا آخر بسوزم و خاکستری از وجودم باقی بماند ....




[موزه انقلاب اسلامـی و دفاع مقدس - اخبار > افتتاح بزرگترین ... سالن تیراندازی مجازی شهید همدانی افتتاح شد]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 22 Jun 2018 01:54:00 +0000